przejdź do menu przejdź do treści przejdź do kontaktu
Zapisy na Akademię Doskonałego Projektu 2017 – Szczecin

Zapisy na Akademię Doskonałego Projektu 2017 – Szczecin

Przedstawicieli organizacji i instytucji działających w sektorach kultury i kreatywnym zachęcamy do uczestnictwa w warsztatach kompetencyjnych „Akademia Doskonałego Projektu 2017”, które odbędą się 25 maja 2017 roku w Szczecinie.

Tematyka realizowana w Szczecinie będzie dotyczyła tworzenia aplikacji i gier mobilnych dla kultury.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie są najciekawsze aplikacje dla kultury i edukacji w Polsce i na świecie,
  • jakie cechy urządzeń mobilnych sprawiają, że aplikacje są angażujące dla użytkownika,
  • jakie są bieżące trendy i technologie w projektowaniu aplikacji i gier mobilnych,
  • jak projektować rozwiązania mobilne z uwzględnieniem potrzeb użytkownika,
  • jak tworzyć wartościowe materiały edukacyjne, które wesprą promocję aplikacji.

Podczas spotkania będzie można również poznać szczegóły dotyczące możliwości otrzymania dofinansowania na realizację międzynarodowych, europejskich projektów kulturalnych i kreatywnych w ramach programu Kreatywna Europa – komponent Kultura.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, lecz z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o wcześniejszą rejestrację poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy:

Zgłoszenia będą przyjmowane do 19 maja do godziny 15:00 lub do wyczerpania miejsc.

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach proszone są o zabranie ze sobą smartfonów lub tabletów w celu użycia ich podczas zaplanowanych ćwiczeń.

 

SZCZECIN

Data: 25 maja 2017 (czwartek)
Miejsce: szczegóły dotyczące adresu zostaną przesłane uczestnikom spotkania w wiadomości potwierdzającej zakwalifikowanie

Harmonogram spotkania:
9:45 – 10:00 Rejestracja uczestników, powitalna kawa
10:00 – 11:10 Powitanie oraz prezentacja programu Kreatywna Europa (dofinansowania dla sektora kultury i kreatywnego)
11:10 – 11:20 Przerwa
11:20 – 13:00 Warsztaty, cz. I
– Aplikacje mobilne dla kultury (użytkownicy, platformy, cechy, przykłady)
– Aplikacje z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością
– Do czego może służyć aplikacja mobilna w instytucji kultury? (promocja kultury, udostępnianie, upowszechnianie zbiorów cyfrowych, re-use, remix, narzędzie warsztatowe, edukacyjne)
13:00 – 13:30 Lunch
13:30 – 14:50 Warsztaty, cz. II
– Tworzenie multimediów i rozszerzonej rzeczywistości
– Jak projektować aplikacje i gry mobilne – omówienie procesu
14:50 – 15:00 Przerwa
15:00 – 16:00 Warsztaty, cz.III
– Mobilne technologie przyszłości – inspiracje (NFC, beacony, sensory, GPS, MGT, VR, AR, big data, smart city, IoT)
– Podsumowanie warsztatów

Przeczytaj również:

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close