Zapisy na Akademię Doskonałego Projektu 2017 – Kraków

Przedstawicieli organizacji i instytucji działających w sektorach kultury i kreatywnym zachęcamy do uczestnictwa w warsztatach kompetencyjnych „Akademia Doskonałego Projektu 2017”, które odbędą się 25 kwietnia 2017 roku w Krakowie.

Tematyka realizowana w Krakowie będzie dotyczyła tworzenia aplikacji i gier mobilnych dla kultury.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie są najciekawsze aplikacje dla kultury i edukacji w Polsce i na świecie,
  • jakie cechy urządzeń mobilnych sprawiają, że aplikacje są angażujące dla użytkownika,
  • jakie są bieżące trendy i technologie w projektowaniu aplikacji i gier mobilnych,
  • jak projektować rozwiązania mobilne z uwzględnieniem potrzeb użytkownika,
  • jak tworzyć wartościowe materiały edukacyjne, które wesprą promocję aplikacji.

Podczas spotkania będzie można również poznać szczegóły dotyczące możliwości otrzymania dofinansowania na realizację międzynarodowych, europejskich projektów kulturalnych i kreatywnych w ramach programu Kreatywna Europa – komponent Kultura.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, lecz z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o wcześniejszą rejestrację poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy:

Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 kwietnia do godziny 11:00 lub do wyczerpania miejsc.

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach proszone są o zabranie ze sobą smartfonów lub tabletów w celu użycia ich podczas zaplanowanych ćwiczeń.

 

KRAKÓW

Data: 25 kwietnia 2017 (wtorek)
Miejsce: szczegóły dotyczące adresu zostaną przesłane uczestnikom spotkania w wiadomości potwierdzającej zakwalifikowanie

Harmonogram spotkania:
9:45 – 10:00 Rejestracja uczestników, powitalna kawa
10:00 – 11:10 Powitanie oraz prezentacja programu Kreatywna Europa (dofinansowania dla sektora kultury i kreatywnego)
11:10 – 11:20 Przerwa
11:20 – 13:00 Warsztaty, cz. I
– Aplikacje mobilne dla kultury (użytkownicy, platformy, cechy, przykłady)
– Aplikacje z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością
– Do czego może służyć aplikacja mobilna w instytucji kultury? (promocja kultury, udostępnianie, upowszechnianie zbiorów cyfrowych, re-use, remix, narzędzie warsztatowe, edukacyjne)
13:00 – 13:30 Lunch
13:30 – 14:50 Warsztaty, cz. II
– Tworzenie multimediów i rozszerzonej rzeczywistości
– Jak projektować aplikacje i gry mobilne – omówienie procesu
14:50 – 15:00 Przerwa
15:00 – 16:00 Warsztaty, cz.III
– Mobilne technologie przyszłości – inspiracje (NFC, beacony, sensory, GPS, MGT, VR, AR, big data, smart city, IoT)
– Podsumowanie warsztatów

Przeczytaj również: